poniedziałek, 21 maja 2018

Słodka przyjemność, czyli kampania Werther's Original Soft Eclairs



Cukierki marki Wearther'S Original kojarzą mi się z latami dzieciństwa, początki lat 90' do których mam wielki sentyment. Babcia zawsze miała dla gromadki wnucząt coś słodkiego. Doskonale pamiętam niepowtarzalny smak cukierków śmietankowych od Wearther'S Original. Taki powrót do słodkich lat dziecięcych zaserwował portal Rekomenduj.to

Za sprawą tegoż portalu zostałam 1 z 1500 Ambasadorek Wearter'S Original Soft Eclairs.
W paczce znalazłam 14 paczek cukierków w tym 11 paczek nowości wśród produktów wyżej wspomnianej marki cukierki Soft Eclairs. Ponadto w kartonie był też list dla ambasadora i broszurki na temat cukierków Wearther'S Original Soft Eclairs do rozdania wraz ze słodyczami dla bliskich i znajomych.



Co wyróżnia te cukierki od pozostałych słodyczy tej marki? Pierwsze co przychodzi mi na myśl to to, że znikają w zastraszającym tempie. Po jednym cukierku chce się sięgnąć po jeszcze jednego. Nie sposób im się oprzeć. Ani się zobaczymy znika paczka. Cukierki są wyjątkowo miękkie i karmelowe, kryją w sobie pyszne czekoladowe nadzienie. Cieszy mnie to, że karmel jest jak gdyby puszysty i nie klei się do zębów. Obawiałam się trochę tego, bo w dzieciństwie na podobnym cukierku straciłam plombę. To przykre doświadczenie wyleczyło mnie po sięganie po tego typu cukierki, gdy naszła ochota na coś słodkiego. Ten karmel w tych cukierkach jest wyjątkowy z miejsca go polubiłam i zatraciłam się w nim. Po raz kolejny dietę szlag trafił. Mojej córci też posmakowały, jednak ona bardziej gustuje w cukierkach twardych, dlatego pałaszowała z ochotą cuksy śmietankowe i Creamy Fillling z nadzieniem karmelowym. Martwi mnie jednak, że w składzie znajdziemy tłuszcz palmowy który coraz powszechniej stosowany jest w produkcji spożywczej, a jak wiadomo zdrowy to on nie jest.

Cukierki Wearther'S Original Soft Eclairs cieszyły się popularnością wśród bliskich i na wycieczce przedszkolno-zerówkowej. Córka częstowała panie wychowawczynie i dzieci z obu grup. Przerwa na małe co nie co. Każdy chwalił niepowtarzalny smak i konsystencję.







#softeclairs #werthersoriginal #swiatkarmelu #rekomendujto

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.