wtorek, 29 maja 2018

Poczuj różnicę z balsamem CeraVe



Kosmetyki marki CeraVe na zachodzie zbierają same dobre opinie, od kwietnia możemy je spotkać także na rynku rodzimym.
CeraVe to niemal 70 produktów, w Polsce dostaniemy spośród nich zaledwie 7, w tym balsam nawilżający dla skóry suchej i bardzo suchej twarzy i ciała. Dostępny m.in w sieci Supher-Pharm w cenie około 40-46 zł. CeraVe została opracowana we współpracy najlepszych specjalistów i dermatologów. Kosmetyki za sprawą ubogiej szaty graficznej i prostych opakowań przypominają produkty z apteki. Opracowany z dermatologami balsam o bogatej formule, zawiera 3 kluczowe ceramidy i kwas hialuronowy. Nawilża i wspiera odbudowę bariery ochronnej.
Balsam ten jest dość gęsty, ale wydajny. Pojemność produktu to 340g


Balsam stosuję od 2 tygodni i jestem bardzo zadowolona z efektów. Jako posiadaczka skóry suchej jest dla mnie wybawieniem. Wspaniale nawilża, koi i odbudowuje skórę. Szorstka skóra na łokciach była moim utrapieniem, teraz cieszę się miękką i zdrową skórą.
A teraz najlepsze! Balsam ten całkowicie zlikwidował w ciągu tygodnia zmiany skórne(egzemo łuszczyco-podobne) , które u mnie 2 razy do roku się pojawiają i długo się paprają. Moje palce od niemal dwóch miesięcy strasznie swędziały, skóra się łuszczyła, było mnóstwo krostek i pękająca skóra, rany dość głębokie, co zasklepiły się to przy ruchu gwałtownym to pękało i zaś od nowa. Wspomnę tylko, że nie stosowałam żadnych aptecznych maści, sterydów itp.


Zdjęcie pierwsze jest wykonane po dwóch dniach stosowania, widać na nim już zasklepiającą się rankę, okolica paznokcia jest już mniej czerwona, nie podrażniona.










Dla mnie ten kosmetyk to wybawienie. Wart swojej ceny.

#klubrecenzentki #mojeKWC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.