czwartek, 8 listopada 2018

Smakowita 4 ziarna


Producenci przeróżnych produktów prześcigają się w pomysłach, czym tu klientów zaskoczyć, czym skusić. Dzisiejszy klient jest wybredny, bardziej zwraca uwagę na skład, kaloryczność, wartości odżywcze. Sklepowe półki uginają się wręcz od mnogości dostępnych towarów.
Nie inaczej jest z margarynami. Znajdziemy takie m.in o smaku wiejskiego bochenka, z jogurtem, o kuszącym maślanym smaku i wiele wiele innych opcji.
Jednak nowość od Smakowity zdecydowanie się wyróżnia. A to dlatego, że tego dodatku jest w tej margarynie całkiem sporo. Tak więc przedstawiam nową Smakowitą

Smakowita 4 ziarna 



Dzięki Streetcom mogłam ją lepiej poznać, ponieważ brałam udział w kampanii ambasadorskiej.Testowałam ją ja, moja rodzina, przyjaciele i znajomi w pracy. To świetna alternatywa dla zwyczajnej margaryny czy masła. Kubeczek smarowidła jest o pojemności 180 g i dla mojej 3 osobowej rodziny starcza na dwa posiłki, śniadanie i kolację, jeśli też są podawane kanapki. Myślę, że na co dzień moja rodzina dość zdrowo się odżywia, jednak za sprawą Smakowity 4 ziarna, mogę jeszcze zdrowiej urozmaicać codzienną dietę i przemycać te drogocenne ziarna, źródło wielu ważnych witamin. W składzie znajdziemy mi.n ziarno słonecznika, pestki dyni, nasiona lnu i sezamu. Zaskakuje smakiem, jest słona w sam raz. Margarynę dobrze się rozsmarowuje, a ziarna są chrupkie. Najbardziej polubiłam ją na bułeczkach kajzerkach, bułkach z ziarnami a nawet na rogalach.
A czy Wy próbowaliście tę smakowitą nowość. Polecam, warto urozmaicić posiłki.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.