czwartek, 26 kwietnia 2018

Tess hipoalergiczna pianka do mycia twarzy i demakijażu






Prezentowaną piankę otrzymałam jako nagrodę w konkursie organizowanym w czerwcu ubiegłego roku na portalu społecznościowym Facebook. Niemal od razu zaczęłam stosować zamiennie z innym produktem. Na wstępie napiszę tylko, że jestem mile zaskoczona wydajnością kosmetyku. W połowie kwietnia tego roku piankę w całości zużyłam.
Czy się u mnie sprawdziła? Sprawdźcie :) Zapraszam na recenzję.


Garść informacji od producenta
Niezwykle delikatna HIPOALERGICZNA pianka z przywrotnikiem do codziennego mycia twarzy i demakijażu, została stworzona dla skóry szczególnie wrażliwej ze skłonnością do alergii.Skutecznie oczyszcza i usuwa makijaż nie powodując uczucia ściągania (wysuszenia) skóry oraz nie podrażnia oczu.


Produkt zawiera
* Wyciąg z przywrotnika, który charakteryzuje się wyjątkowymi właściwościami osłaniającymi i regenerującymi. Koi i zmniejsza nadreaktywność skóry na czynniki zewnętrzne.
* Ecodermie; mieszanina pochodnych cukrowych - odbudowuje ekosystem skóry, oraz wykazuje działanie łagodzące, tonizujące oraz nawilżające.
* Betainę z melasy oraz oliwę z oliwek w postaci estrów: chroni skórę  przed podrażnieniem i wysuszeniem.


Skład
Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Propylene Glycol, Olive Oil Polyglyceryl-4 Esters, Betaine, Glycerin, Alchemilla Vulgaris Extract, Xylitol, Lactitol, Polyquaternium-10, Disodium EDTA, Hydroxyethylcellulose, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.


Pianka nie zawiera detergentów SLS, SLES, ftalanów, PEG oraz parabenów.

Moja opinia
Jak już wspomniałam na wstępie, jestem zadowolona wydajnością pianki. Co prawda stosowałam naprzemiennie inny produkt, ale w zdecydowanej większości sięgałam właśnie po tę piankę. Kosmetyk zapakowany jest w zgrabną plastikową, przezroczystą buteleczkę z pompką. Zawartość to 150 ml przezroczystego płynu w kolorze brudnej żółci. Ma delikatny ziołowy zapach.
Jak każdą tego typu piankę nanosimy na zwilżoną skórę twarzy. Niczym puszysta chmurka otula skórę twarzy. Z łatwością usuwa zanieczyszczenia i makijaż, dobrze sobie radzi z usunięciem maskary oraz eyelinera. Co ważne kosmetyk ten jest niezwykle łagodny, nie podrażnia skóry i nie szczypie w oczy. Formuła hipoalergiczna idealna dla osób z wrażliwą i wymagającą skórą twarzy. Moja twarz po umyciu jest przyjemnie odświeżona i miękka. Pianka nie powoduje efektu ściągnięcia i wysuszenia skóry. To bardzo dobry kosmetyk i będę go z przyjemnością polecać.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.